Направете живота си по-лесен с Mastercard Concierge (личен асистент), която предоставя възможност на картодържателите на кредитни карти EVOLVE, издадени от Дайнърс клуб България, да разполагат с времето си, като им предоставя редица услуги, с които да улесни ежедневието им.
Услугата е напълно БЕЗПЛАТНА за притежателите на карта EVOLVE. Клиентът заплаща единствено стойността на продукта/услугата, които са заявени чрез програмата.
Екип от професионаслити се грижи, всяко Ваше желание да бъде изпълнено, независимо дали става въпрос за пътуване, забавление, почивка или бизнес ангажимент.
Това са само една малка част от глобалните възможности на програмата Mastercard Concierge – мрежа от услуги в различни сегменти, на конкурентна цена за картодържателите.
Бърза и лесна заявка, за кредитна карта Evolve, може да направите онлайн, в офис на Fibank или на телефон *bank (*2265).
Услугата Mastercard Concierge е на Ваше разположение 24 часа, 7 дни в седмицата само с едно обаждане на долуописаните телефони.
Кредитни карти Diners Club – Mastercard Classic и Diners Club–Mastercard First Lady Pink се възползват от пакет Affluent (висок клас) на програмата, с обаждане на
+359 02 4931038
Обслужване на български език в работни дни от 8:00 до 17:00 ч., през останалото време картодържателите се обслужват на английски език.
Кредитни карти Diners Club – Mastercard First Lady Red и Diners Club–Mastercard Prive се възползват от пакет Premium на програмата, с обаждане на
+ 359 02 4925076
Обслужване на български език 24 часа, 7 дни в седмицата.
Интересни желания от страна на клиенти ползващи услугите на програмата Mastercard Concierge
Всеки притежател на кредитна карта EVOLVE, издадена от Дайнърс клуб България, може да се възползва от програмата Mastercard Concierge, с обаждане на определения за това телефонен номер.
Услугата има процес за регистрация при първо обаждане от страна на клиент. Той има за цел да се получи повече информация за картодържателя, включваща навици и предпочитания. Предоставят се също телефон, имейл за контакт, три имена, номер на кредитна карта, валидност и CVV код на картата.
Всеки разговор се записва и съхранява в рамките на 6 месеца с цел по добро обслужване и по-високо ниво на сигурност, като се спазват изискванията за съхраняване на личните данни при обработка на обажданията.
Ако консултантът на програмата не може да изпълни веднага исканията на клиента, той поема ангажимента да направи допълнително проучване и да се свърже с картодържателя в приемлив и за двете страни времеви интервал, за да уговори/предложи условия по исканата услуга.
В случай, че клиентът се съгласи с предложението, което е получил, той ще заплати единствено стойността на продукта/услугата, без допълнителни такси и комисионни за обслужване. Този разход ще бъде отразен в месечното му извлечение по кредитна карта EVOLVE.
Информацията, предоставена на корпоративния сайта на Дайнърс клуб България – www.diners.bg предлага общ преглед на услугите, които се предлагат по програмата, като изпълнителите й си запазват правото да откажат всички заявки/искания, които не са характерни за консиерж услугите (пример: бизнес изследвания, счетоводни услуги, телефонен секретар или подобни услуги, които се предоставят от специализирани доставчици).
Как се извършват направените резервации – директно от консултант на програмата Mastercard Concierge или от картодържателя?
При регистрирано обаждане за определена услуга се прави пряка договореност между картодържателя и доставчика на тази услуга. Всички резервации направени от консултант на програмата Concierge се извършват на името на картодържателя, там където е приложимо. Собственика на каредитна карта EVOLVE носи отговорсност за заплащането на всички стоки и услуги, предоставени от Mastercard Concierge, както и на всички допълнителни такси, свързани с услугата – пример: такса при резервация на услуга с кредитна карта.
Mastercard Concierge не носи отговорност за разходи свързани с продукти и услуги на клиенти на програмата. Картодържателите са отговорни пред доставчика на услуги и/или стоки, поръчани от негово име, в случаите, когато не е извършено предварително заплащане, посредством кредитна карта EVOLVE.
Може ли притежател на кредитна карта EVOLVE да предоставя лице за контакт, персонален асистент или частен банкер за връзка по програмата Mastercard Concierge, който да управлява неговите искания?
Да, това е възможно. Единственото, което картодържателят е нужно да направи е да се свърже с консултант на Mastercard Concierge и да регистрира лицето, което желае да бъде негово лице за контакт.
В допълнение на до тук изброените услуги, Mastercard Concierge ще положи всички усилия да изпълни коректно исканията на клиента, освен в случаите, в които нашите консултанти не преценят, че предоставянето на дадена услуга би могло да е в противоречие с всички законови регулации или ако тези услуги са неморални или противоречат на обществения интерес.