Онлайн заявка
|
Начало
|
За нас
|
Новини
|
Лични данни
|
Facebook
|
English
Diners Club България
Карти
MyDinersClub
Услуги
Клубни оферти
Полезни връзки
Кандидатствай онлайн
Ние във Facebook
FAQ
Въпроси и отговори
Коя е сметката, по която трябва да внеса средства, за да погася задълженията си към Дайнърс Клуб България?
Какво да направя, ако картата ми бъде открадната/загубена?
Мога ли да видя салдото по картата си на банкомат?
Какво е минималното задължение по кредитната ми карта, което трябва да заплащам месечно?
Мога ли да заплащам стоки и услуги в Интернет?
Какво да направя, когато не мога да платя с моята карта Diners Club в търговски обект/он-лайн сайт, с логото на Diners Club International/Discover?
Мога ли да получа картата си обратно, когато е задържана на банкомат?
Кога ще мога да използвам внесените средства по моята карта Diners Club?
Ако издам допълнителна карта на мой близък/роднина, как ще се разпредели общия кредитния лимит?
Кога ще ми върнете Запис на Заповед?
Можете ли да върнете надвнесената от мен сума/депозит по моя сметка в EUR, или друга различна валута в друга банка, различна от Първа Инвестиционна Банка?
Мога ли да си сменя ПИН кода на АТМ в България? А в чужбина?
Какви са условията за достъп до VIP салоните на международните летища?
Контакти
Карта на сайта
Правна информация
Кариери
FAQ
Cookies
Diners Club International
Първа инвестиционна банка
2012 - 2015 © Дайнърс клуб България
Всички права запазени
Created by Netage